معاونت پژوهش و فناوری
 
EnAr ورود 0

برگزاری رویداد ایده شو

برگزاری رویداد ایده شو با موضوع شیلات

این رویداد با فراخوان ارسال ایده (تاریخ 1400/3/8 لغایت 1400/3/16) آغاز گردید سپس در تاریخ 1400/3/17 ایده ها داوری و برگزیدگان در تاریخ 1400/3/19 ایده های خود را ارائه نمودند.

چرخه حمایت از ایده های نوین و دانشی تا مرحله تبدیل شدن آنها به محصولات یا خدمات فناورانه قابل تجاری سازی و عرضه به بازار، به عنوان رسالت اصلی مرکز رشد دانشگاه  هرمزگان محسوب می­شود.

مرکز رشد دانشگاه مصمم است جریان دانش و فناوری را در میان دانشگاهها، موسسات تحقیق و توسعه، شرکتهای خصوصی، مخترعین و مبتکرین به حرکت انداخته و ارتباط آنها را با بازار از طریق ایده­های نو و کاربردی تسهیل می­ نماید.

برای محقق نمودن این مهم مرکز رشد دانشگاه با همکاری پارک علم و فناوری استان هرمزگان، شرکت شهرک های صنعتی، اداره کل شیلات هرمزگان، انجمن علمی شیلات دانشگاه هرمزگان، پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در راستای حمایت از طرح ها و ایده های فناورانه مسابقه ای در قالب ایده شو در حوزه شیلات را برنامه ریزی و برگزار نمودند.

در این رویداد 8 ایده دریافت شد که از این  میان 4 ایده(دو ایده به صورت مشترک در جایگاه سوم) با رای داوران به عنوان ایده های برگزیده معرفی شدند.

ایده های برگزیده:

عنوان ایده

صاحب ایده

رتبه

ساخت خشک­ کن خورشیدی برای خشک­کردن میگو

امیر ارسلان الهدادی

اول

رهایش هدفمند مکمل های غذایی نانوانکپسوله شده با استفاده ازکیتوزان در میگوی پرورشی

وحیده عبدی

دوم

پرورش پایدار فوق متراکم میگو بر پایه سیستم های تولید ترکیبی

Hybrid production systems (HPS)

مرتضی رئوفی

سوم

بسته بندی هوشمند محصولات دریایی

حسین زارعی

سوم

 

 

0   0
بازدید امروز: 3    بازدید کل: 775